Ofte stillede spørgsmål

  • Ordre
  • Levering
  • Priser
  • Returnering og reklamation
  • Betaling
  • Brug af siden
  • Reparationer

Ordre

Hvis du ønsker en status på din ordre, kan du logge på og se under menuen ”Ordreoversigt”.

Så snart du har lavet din bestilling bør du modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Hvis ikke du har modtaget en ordrebekræftelse bør du tjekke din spam mappe. Hvis du stadig ikke kan finde din ordrebekræftelse, bør du kontakte vores kundeservice for at få bekræftet at din ordre er registreret hos os.

Hvis du derimod allerede har modtaget en e-mail om at din ordre er afsendt, skulle du gerne modtage din ordre den efterfølgende hverdag. Da fragtfirmaet kan være ramt af lokale forsinkelser, bedes du vente minimum 2 dage før du kontakter os.

Hvis du mod forventning stadig ikke har modtaget din ordre, kan du kontakte kundeservice for at få en status.

Levering

Du kan se den forventede leveringstid ud for hver enkelt vare. Hvis du bestiller varer med forskellig leveringstid i samme ordre, vil ordren blive sendt i flere omgange uden ekstra omkostninger.

Når vi har afsendt din ordre, vil du typisk modtage den næste hverdag.

Når du opretter en ordre, vil fragt prisen tydeligt fremgå i bestillingen.

På nuværende tidspunkt leverer vi ikke varer til udlandet. Vi arbejder dog på fremadrettet, at kunne levere til flere europæiske lande.

Priser

Priserne på PriGo.dk er i danske kr. og vises inkl. dansk moms på 25%. Under priserne kan der dog være angivet en ”ex. moms” pris, som en service til vores erhvervs kunder.

Returnering og reklamation

Hvis du ved modtagelsen af dine varer registrerer, at forsendelsen bærer tydeligt præg af have pådraget sig synlige skader som følge af transport, skal du nægte at modtage den og efterfølgende tage kontakt til vores kundeservice. Hvis du modtager forsendelsen på din hjemmeadresse, bedes du venligst reklamere til Post Danmark eller dit udleverings sted og dernæst til vores kundeservice.

Det kan du læse en masse om under punkt 7. i vores Handelsbetingelser, som du finder her.

Det kan du læse en masse om under punkt 7. i vores Handelsbetingelser, som du finder her.

Betaling

Hos PriGo kan du betale på følgende måder:

  • Dankort. Gebyrfrit
  • Visa-Dankort.Gebyrfrit 
  • eDankort (alle danske netbanker) (0,00 DKK + 0,1%)
  • Verified by Visa / MasterCard SecureCode. Gebyrfrit
  • Udenlandske kreditkort. Gebyr 3,75%
  • EAN - Kun for offentlige institutioner
  • 8 dages kredit – Kun for CVR kunder
  • American Express (0,00 DKK + 1,25%)
  • Diners Club (0,00 DKK + 1,25%)


Ved betaling med kreditkort vil fakturabeløbet blive hævet samme dag, som varenafsendes fra vores lager. (Jf. dansk lovgivning)

Ifølge dansk lovgivning trækker vi din betaling for varen samme dag, som denne afgår fra vores lager.

Nej, det er desværre ikke muligt at betale manuelt ved at overføre til vores kontonummer, idet det vil forringe dine rettigheder ved nethandelen.

Hos PriGo anbefaler vi vores kunder at handle på internettet, da det er mindst lige så sikkert, som hvis kunderne havde benyttet deres betalingskort i en 'fysisk' forretning.

Denne høje sikkerhed opnås, fordi betalingerne gennemføres i sikkerhedsstandarden SSL. Ved brug af SSL har vores kunder ingen selvrisiko.

Vores betalingspartnere er QuickPay og Jyske Bank.

Oplysninger om f.eks. kortnummer og kontonummer er ikke frit tilgængelige på internettet, når du handler hos os. Faktisk har PriGo på intet tidspunkt adgang til dine betalingsoplysninger. Det foregår alt sammen via NETS.

Du kan på e-handelsfonden læse mere om sikkerhed, når du handler på nettet.

Brug af siden

Proceduren for bestilling i shoppen er således:

  • Læg dine ønskede varer i kurven
  • Åbn indkøbskurven
  • Klik ”Gå til Kassen”
  • Log ind som ”Eksisterende kunde” eller opret ”Nykunde” 
  • Indtast personlige oplysninger 
  • Vælg betalingsmetode 
  • Godkend ordre 
  • Du modtager nu en bekræftelse pr e-mail 

Du kan logge ind ved at trykke på "Min Konto" øverste på hjemmesiden, vælg derefter ”Log ind”. Du vil derefter blive bedt om at skrive din e-mail adresse og adgangskode for at logge ind.

Når du er logget ind, kan du se din din konto, ændre adresse og adgangskode. Du kan også se dine tidligere ordre og meget mere.

Du skal logge ind ved at trykke på "Min Konto" øverste på hjemmesiden, vælg derefter ”Log ind”. Du vil derefter blive bedt om at skrive din e-mail adresse og adgangskode for at logge ind.

Når du er logget ind, kan du under ”Min konto” rette dine konto oplysninger, adgangskode, adresse samt din ønskeliste.

Når du prøver at logge ind skal du klikke på ”Glemt adgangskode” under adgangskode feltet. Indtast så din e-mail adresse og klik ”Fortsæt”. Du vil herefter modtage en ny kode på den indtastede e-mail adresse. Denne kode skal du bruge til at logge ind med. Herefter skal du ændre koden til en du kan huske i fremtiden.

Bare send en e-mail til support@prigo.dk. Skriv en kort og præcis forklaring af problemet. Skriv også gerne dit navn og telefonnummer, hvis vi skulle have brug for at svare på andet en pr. e-mail.

Vi tager altid imod ris og ros. Så hvis du har forslag til forbedringer, har en god oplevelse du vil dele med ledelsen hos PriGo eller hvis du har haft en dårlig oplevelse du vil klage over, skal dette sendes til feedback@prigo.dk

Reparationer

Vi har eget service værksted med uddannede teknikere, så vi kan i mange tilfælde reparere en defekt M3D printer.

Bare kontakt vores Kundeservice. Skriv en kort og præcis forklaring af problemet. Så give vi dig beske om hvordan du skal forholde dig.

Først skal du have aftalt en reparation med Kundeservice. Herefter vil du få besked om hvordan du sender din printer til os.

Vi gør opmærksom på at du selv er ansvarlig for forsendelsen af din printer til PriGo.

PriGo anbefaler, at sende enheden som pakkepost, da dette garanterer dels, at enheden er forsikret under fragten og ydermere kan spores via Track & Trace. Sendes enheden som almindeligt brev, er der ingen forsikring og ej heller nogen mulighed for at spore forsendelsen - derfor frarådes dette på det kraftigste.

PriGo tilbyder ikke denne mulighed. Vi langtidstester altid printerne grundigt inden de meldes klar. Derfor kan 3D printere ikke serviceres hurtigt nok til, at du kan sidde og vente i mens.

Efter modtagelse har vi normalt en reparationstid på 2-5 hverdage. Vær dog opmærksom på at visse reservedele kan være udsolgte. Dette kan forlænge behandlingstiden.

Vi tager et opstarts gebyr på 300,- danske kroner. For dette lille gebyr laver vi en grundig undersøgelse af din printer for at fastslå hvad der er galt og hvor omfattende vil det være at reparere den. Kan det svare sig eller kan det ikke. Opstartsgebyret bestilles på forhånd her på hjemmeside, under ”Tilbehør” og ”Reservedele”. Følge evt. dette link.

Når vi har gennemgået printeren, modtager du en e-mail med et tilbud på hvad reparationen vil koste dig. Her vil det fremgå hvor lang tid vi skal bruge på reparationen og hvilke reservedele der skal bruges. Du vil her kunne se den endelige pris.

Vi tager 500,- kr. i timen og ofte vil reparationen kunne klares inden for én time.

Reservedelene og teknikker timerne betales også her på siden, under ”Tilbehør” og ”Reservedele”.

Vi trækker dog først beløbet når reparationen er udført og printeren er afsendt.

Powered By Elecon ApS
M3D & 3D Ink, are registered trademarks of M3D LLC, Fulton MD.